מפגש מועדון הדה-שבו, מתקיים כהרגלו בכול יום שישי הראשון לכל חודש (Si Espresso בתחנת הדלק לטרון) ... לפעמים אני נוכח ולפעמים נעדר.

מפגש מועדון הדה-שבו 1.4.11האמת, למה לא להגיע?

החברה טובה.

הנוף מרהיב.

האוויר נקי.

ואפילו קפה סביר יש.

בכל מקרה והיות והדה-שבו שלי עדין מאושפזת במחלקה הפנימית, טיפסתי על הפיז'ו שלי, אספתי את גל (אחרי תקר בגלגל - סיפור אחר) ויצאנו לדרכנו.

עם הגיענו לתחנת הדלק לטרון, סובבנו את בית הקפה Si Espresso ובחניה האחורית שלו נגלה מחזה מרהיב (כהרגלו, יש לומר) - נוף העמק הירוק, הרים נמוכים באופק ובחזית שורת דה-שבו, דיאן ומהרי בוהקים בשמש האביבית.

אותם משוגעי דה-שבו (שכבר הזכרתי בפרסום קודם) היו כפופים מעל הרכבים - מחליפים רשמים, משווים פיסטונים ומתפעלים מחידושים ורכישות אחרונות. בלטו שני דיאנים (Dayne 6 או 2cv6) שהפגינו בגרות ואף צמיג חליפי מתחת למכסה המנוע (לא חוכמה, כאשר יש לכם בעלים מסורים כמו רני ושמוליק) ומעל כולם - ג'יפ דה-שבו מדגם Mehari צהבהב.

Dyane 6 Mehari ג'יפ דה-שבו Dyane 6 דה-שבו למתקדמים

הדה שבו הצהובה של איל מכפר מנחם

בהמשך השורה, עמדו נוצצות עוד שש זקנות מצוחצחות מזן הדה-שבו, מרשימות אחת יותר מהשניה. כל אחת, מתאפיינת במוטיב בולט משל עצמה וכל אחת מיוחדת ויחודית בפני עצמה.

אם כי זו זו החדשה ובצבעי צהוב-שחור זכתה לקבלת פנים חמה במיוחד ולצידה הבעלים הגאה. איל מכפר מנחם, סובב אותה כטווס ודאג להסביר ולהבהיר כל אשר נדרש בתהליך השיפוץ, בחלק מיוחד ובעתיד השדרוג המיועד לה.

תענוג לעיניים.

תענוג ללב.

תענוג.

רק כדי להשאיר קצת רושם, אצל הגולש המזדמן - הנה מספר צילומי תקריב של הפח הבוהק והמושקע בליווי ניקלים כסופים להשלמת המראה.

 

דה שבו: פח בוהק וניקל כסוףדה שבו: פח בוהק וניקל כסוף

בין שלל הדה-שבואים, הדיאנים והמהרי - הסתנן גם רובר אציל ... כבוד. ולסיום עוד תמונה של החבורה.

מפגש הדה-שבו: רובר גםשורת דה-שבו, דיאן ומהרי גם