חגים וכאלו, אז הרבה זמן לא כתבתי ... וגם בעצם לא התקדם הרבה בחזית הדה-שבו.

אבל, היה שווה לחכות - היום ובעצתו של גל הצפנתי עם המשפחה למפגש השנתי של מועדון החמש 2011 ... חברים, הגעתי לגן עדן!

חברי מועדון הדה שבוארזנו סל פיקניק זריז הכולל מצה-ברייד (מעדן חג הפסח בעיני שאפשר לשלב בו גבינות משובחות שמעניקות לו ארומה ייחודית) והעמסנו את המשפחה על הפיז'ו 607 החדשה שלנו והפלגנו לעבר גן העדן, שניצב לו על גבעת מג"ב - מעט אחרי מחנה 80 ועל כביש 65 בעמק ירוק משתפל שמזכיר (כמו תמיד) את דרומה של אירופה בצרפת ואיטליה ... כמה סמלי.

אמנם, רק מספר חברים ממועדון הדה-שבו הגיעו ונעמדו בשורה סדורה - כאשר בקצה הטור עומדת לה Citroën Traction Avant פאר היצירה הצרפתית וממש ממול הדיאן הצהובה של רני עמדה לה בסמוך מאוד.

החגיגה הייתה גדולה ופשוט תאווה לעיניים לשטוף אותן בקדילקים, קורבטים, מוסטנגים, פיאטים, פורדים, MG'ים, BMW, טרנספורטר פולקסווגן מבריקות, חיפושיות, מוריסים ושברולטים עתיקות, מזרטי איטלקיה ופרארי פתוחה וגי'פים וטנדרים ממינים שונים ומשונים. פשוט גן עדן להסתובב ולבחון את הפרטים המדויקים, ההשקעה והכבוד שהבעלים רוכשים ליצירות הללו.

גן עדן.

ללקק את האצבעות.

עבורי רמת ההשקעה והגימור של חלק מהרכבים הנה פשוט בלתי נתפסת ואיני רואה עצמי מגיע אליה אי-פעם. חבל משהו. גם איל, השליח שלי מאוסטריה נכח עם הדה-שבו החדשה צהובה-שחורה שלו והיה מרגש לראות אותו מעמיס את המשפחה לסיבוב כבוד ראוי ביותר!

עוד שני חברים, לא הצליחו להשתלב בטור - העומס היה כבד - ונדחקו מעט לצד. זו השמאלית, האפורה מעט - עלי ידי לפחות אינה מזוהה ... מי מכיר ומי יודע?

דה שבו במפגש מועדון החמשדה לא מזוהה