מועדון הדה-שבו הישראלי ונספחים, התכנסו במוזיאון הרכב ע"ש קרן סהר שבקיבוץ אייל, להרמת כוסית לכבוד השנה העברית החדשה.

2cvלמפגש הגיעו 15 רכבי דה-שבו סיטרואן 2cv ואף סיטרואן DS בודדת ועוד חובבי סיטרואן ודה-שבו נוספים עם משפחותיהם ... כן, גל - הכוונה אליך. בין כולם, בלט חבר חדש בשם איתי שרכש את הדה-שבו שלו שעות מספר לפני המפגש. היות שכך, החלטתי להעניק לו את הכבוד ותמונתו פותחת את סקירת מפגש הרמת כוסית לראש השנה, של מועדון הדה-שבו לשנת 2011.

הפעם, החלטתי גם להסריט סרטון קצר המעניק תחושה טובה יותר של עושר רכבי ה-2CV שהגיעו ואת איכות הגימור וההשקעה של חברי המועדון בזקנות שלהם (אם כי חלקן פעוטות ממש, בגילן, ביחס לאחרות) ... ברקע תוכלו לשמוע את הנסיך הקטן ... שימו לב, הסרטון אינו ארוך אבל ייקח לו קצת זמן להיטען ולכן אנא גלו סבלנות!

כמו כן, חשוב ביותר לאחל לעופר יקירנו החלמה מהירה מהשבר בידו!

ושתהיה לכולם שנה טובה וגמר חתימה טובה!

 

כאמור, למפגש הגיעו רכבי דה-שבו רבים ולכן לא נתייחס לכל אחד מהחברים ובפרט הרכבים באופן פרטני ... אולם, אין ספק כי כל אחת ואחת מהזקנות הייתה ראויה לכבוד רב - גם בהשקעה הפרטנית בפרטים וגם ביחס החם והאוהב של בעליה.

דה שבו סהרהעם זאת, בהחלט ראוי וחשוב להתייחס למארח - אורי שהוא מייסדו של מוזיאון הרכב ע"ש קרן סהר ובו מגוון עשיר של רכבי אספנות. חלקם לאחר שיפוץ מקיף ובמצב מוזיאוני וחלקם בהליכי שיפוץ שמלמדים על המסירות ויותר מכך על המקצועות המרהיבה של בעל הבית. עבורנו, חברי מועדון הדה-שבו - הפרויקט הנוכחי של אורי הוא ספינת הדגל: דה-שבו סהרה המתקרבת לסיום שיפוצה (למי שרוצה תזכורת למצבה של הדה-שבו סהרה, לפני מספר חודשים לא רבים - כאוסף ברגים וחלקים) ונראה כאילו נמצאת על פס היצור: איכות הגימור, ההשקעה בפרטים, ההקפדה הטכנית קלה כחמורה.

2cvבא ללקק את האצבעות.

אורח חשוב ויותר מכך אהוד ומכובד במפגש, היה קארל האוסטרי שהוא בכבודו ובעצמו אחראי למרבית החלפים והחלפים שמפארים את רכבי הדה-שבו של מרבית חברי מועדון הדה-שבו הישראלי ... קארל הוא מתנדב בקיבוץ לשעבר וכיום בעליה של חנות חלפי רכב סיטרואן אינטרנטית החביבה של חברי המועדון הישראלי. ביקור שלו בארץ, איפשר החלפת רעיונות וחיזוק הקשר, מצד אחד ומצד שני עבור קארל הייתה זו חוויה לפגוש מקרוב את הזקנות שלהן סייע לקבל חיים חדשים.

בתמונה, קראל במרכז ומימין זהו אורי - המארח ובעליה של דה-שבו הסהרה המוזכרת למעלה.

כאמור, פקדו את המפגש רבים מחברי המועדון עם רכבי הדה-שבו סיטרואן 2CV שלהם בשנתונים שונים והנה הם במלוא הדרם.

2cv דה שבו2cv דה-שבו

2cv דה-שבו2cv סיטרואן

2cv דה-שבו

2cv דה שבו2cv דה-שבו

2cv דה-שבו2cv סיטרואן

2cv דה שבו2cv דה שבו

2cv דה-שבו2cv_230911_q

2cv

אני כשלעצמי, הגעתי לאחר תקופה ארוכה של העדרות ... תירוצים, תירוצים ... וחטפתי ובצדק על הראש (מאיימים עלי בהרחקה) ואף הבאתי איתי את הנסיך שלי - שיראה שאבא לא בורח בימי שישי, אלא הולך לעבוד! עבורי, כמובן, זה היה מפגש מדכא משהו ודי אם אפנה אתכם בחזרה להגיג האחרון שלו "הזמן עומד במקום", כדי להעביר את תחושת הבטן המתהפכת כשאני מביט בדה-שבואים של אחרים - נוסעים, פועלים, חיים ונושמים ... אוייי - ויי - זמיר!

בכל מקרה, המפגש היה מרתק וכלל שיחות טכניות ערניות ובפרט חברים ותיקים וצעירים ששטפו את איתי הצעיר שלנו במבול עיצות, טיפים והערות והארות לגבי מצבה של הדה-שבו הזקנה \ צעירה שלו ... הנה שמוליק בהרצאה מחכימה על מסנני אוויר ושיחת חברים מסביב לדה-שבו של איתי.

2cv2cv דה-שבו

כאמור, הרכבים התקבצו לשורה ייצוגית לאוסף הדה-שבו הישראלי והנה מספר תמונות מייצגות ובכלל זה ה-DS האורחת.

2cv2cv דה-שבו

DS סיטרואן2cv

בתמונות ניתן להבחין במשפחות ובילדים שביקרו במקום ... טוב, יש גם פרות בסביבה!

החסרון של עופר (כאמור - החלמה מהירה וקלה) הורגש ובפרט שלפתע הבחנתי שאת העניין שלשמו התכנסנו - הרמת הכוסית לראש השנה, הזנחנו! אז לאחר סיבוב מזיגה קצר (ותודה על היין האיכותי) - הרמנו כוסית לחיי הדה-שבו, קארל, השנה החדשה ולבריאותו של עופר!

שנה טובה לכל חברי מועדון הדה-שבו ועם ישראל.