2cv Lesonal Ferrari Rosso Corsa 300/12היום קניתי צבע לדה-שבו שלי ... הזקנה עומדת לקבל חליפת בגדים חדשה להתהדר ובה.

אז היום, בהשאלה, קניתי את הבד שממנו יתפרו את אותה חליפה.

זה אולי נשמע צעד פעוט - אבל עבורי יש לו משמעות גדולה ומכריעה. הסוף של התהליך שהחל לפי זמן כה רב ולא מתוך כוונה מלאה, עומד להסתיים ... אני מתוח מעט, חושש ומהסס.

רכישת הצבע, היא מעין צד שאין ממנו חזרה - לפחות לתחושתי.

כמו שכבר עדכנתי בעבר בחירת הצבע לדה-שבו לא הייתה עניין קל.

הרכישה שלו, מצד שני הייתה הליך מסקרן ומשעשע. אז בבוקר יצאתי לטכנוקאר בהרצליה פיתוח שממנו תכננתי לרכוש את הצבע וזאת בשליחות שמעון הפחח. באופן מפתיע ולמרות שמדובר על אזור התעשייה, חניה סמוכה נמצאה בקלות ואני מיהרתי פנימה.

Ferrari_Rosso-Corsa_300-12אז הנה, פה מימין מיכל מלא בצבע המיוחל.

עבור מי שלא ברור לי גוון הצבע, אז הנה הוא:

בטכנו קאר, קיבלו אותי בחיוך והתיישבו איתי על המחשב לזהות את קודי הצבע ויחס ערבוב הצבעים ... זה כל-כך קל כאשר יש לך מחשב שעושה את העבודה בעבורך ובמהרה זוהה מחדש צבע Ferrari Rosso Corsa 300/12 במערכת. כעת, עמדו לפני שתי אפשרויות - לרכוש צבע יקר מבית DoPunt (שאפילו עט נובע יוקרתי יש לי משלהם) או אחד זול יותר מבית Lesonal. אז לאחר התייעצות, ברור ובדיקה קצרים - החלטתי לבחור דווקא בחלופה הזולה יותר. בעל הבית חייך והיה מרוצה - הוא רגיל שהמחיר והמותג מכריעים לטובת DuPont והיה מופתע משהו ...

Lesonal 2cv color schemeFerrari Rosso Corsa 300/12

בתמונה למעלה (הימנית), ניתן לראות את מדפי האחסון של גווני היסוד של Lesonal המשמשים, ביחס הנכון, ליצירת גוון הצבע הסופי הרצוי ... בטכנו קאר לא חסכו עלי והפעילו את מערבבי הצבע לארון כולו כדי לרענן את תכולת המכלים ... גם להם יקרה הדה-שבו 2cv סיטרואן שלי!

כעת, למלאכה העדינה - ערבוב גווני היסוד ויצירת גוון הצבע הרצוי: Ferrari Rosso Corsa 300/12 (איך הוא נראה על פרארי מקורית, צפו כאן).

2cv דהשבולתהליך זה חשיבות רבה, קריטית, עליונה, חד משמעית, הרת גורל, חורצת גורלות, קובעת עתיד, בעלת השלכות רבות ועוד שמות תוארים כנדרש לעובדה שאת הבד אי אפשר להחליף לאחר שהחליפה כבר נתפרת ... למזלנו, המערכת יודעת לספק מידות מדוייקות. הנה הן, לטובת מי שהגוון מצא חן בעיניו. ואכן, לאט לאט ובזהירות נמזגו לתוך מיכל זהב נוצץ הכמויות המדודות (ראו בתמונה למעלה משמאל) ותוך כדי ערבוב ברגש ואהבה.

התוצאה, אכן גוון אדום פרארי אש שנארז בליטוף ונאטם ביסודיות.

להמלצת המקצוענים, החלטתי גם לרכוש "מקשה" מתאים (CL650 מבית Challenger) וטינר איכותי יותר (מדלל לצבע דו-שכבתי 11049) מה-21 הנפוץ בבתי המלאכה השונים וזאת להבטחת עמידות וקשיחות של שכבת הצבע שתגן על הדה-שבו הזקנה שלי עוד הרבה שנים קדימה.

כעת, כל מה שנותר הוא סבב נוסף על הדה-שבו שעדין במחלקה הפנימית של שמעון הפחח. אישור סופי והכנסתה לצביעה.

רועדות לי הידים.