לאחר תקופת העדות, שבתי לבית החמים של מועדון הדה-שבו והמפגש שהתקיים ביום שישי ה-2 לדצמבר 2011.

להזכיר למתעניינים, מבקרים וסקרנים - מועדון הדה-שבו נפגש בבית הקפה Si Espresso בתחנת הדלק לטרון, ביום השישי הראשון של כל חודש בשעה 15:00.

2cv דהשבו2cv Citroen

הפעם, הנוכחות הייתה דלה מעט יותר מהרגיל וכהרגלי אני, נעדרה הזקנה שלי שעדין מאופסנת במחלקה הפנימית ושיפוצה מתנהל לאיטו ... עם זאת, הנוכחות באירוע תמיד מוציאה אותי מחוזק לשגעון שלי, להשקעה השוחקת ולעיתים גם הסיזיפית.

בכל מקרה, החברים שהגיעו לא התעצלו מלבחון את החידושים האחרונים בכל אחד מהרכבים ובפרט את השיפוץ המרהיב של החבר שמוליק שהסב את הדהשבו שלו מפעולה במתח 6 וולט למתח 12 וולט ובדרך גם שיפץ את כלל תא המנוע.

תא מנוע דהשבוהדרכה בנושא דהשבוהתוצאה הנה יצירת מופת מכנית שהעין מתקשה מלהסב ממנה מבטה.

שאפו ענק לשמוליק.

עוד פרטים על השיפוץ, אפשר למצוא בפורום תפוז של מועדון הדה-שבו.

האחרון לא נח על זרי הדפנה ובמהרה התכנסו מאחורי תא המטען של הדה-שבו של רני החברים והאזינו להרצאה נלהבת של שמוליק על חריטות ודברים אחרים.

טרטור וחרחור, מעבר לסיבוב - בישרו על אורחים מיוחדים שהגיעו מאשדוד והציגו לנו דיאן מרהיבה שעברה שיפוץ מרכב ופח מרשימים ביותר (רק חבל על הגוון הצהוב - בזבוז). החברים נשארו לזמן קצר ומיהרו לחזור אשדודה - מצפים לראותם שוב!

גם Reanult 16 יד ראשונה (כן - זה אמיתי) הזדחלה אל הרחבה והדגימה לנו שגם ליצרני רכב אחרים, פרט לסיטרואן, יש פנינות חמד שאפשר ללקט פה ושם ... מרשימה היא העובדה שזהו רכב העובר במשפחה!

renault 16דיאן