פנסים - יש.

מראת צד מקורית - יש.

... כן, כמו שאפשר לראות היום נחלתי הצלחה בכמה אגפים ובפרט חלקים לדה-שבו המשתפצת שלי. בזכות נסיעה לתל-אביב (ותודה לשמוליק על הטיפ) איתרתי גם זוג פנסים וגם מראה מקורית לדה-שבו שלי!

פנס טרקטור המתאים לדה-שבולמי שעקב בפורום, שמוליק המליץ על חלופה מעניינת לפנסים הקדמיים שלי - בדמות זוג פנסי טרקטור שניתן להשיג אצל "גלאור" (שונצינו 3, תל-אביב) ... אז אצתי רצתי ואכן שם מצאתי חדשים באריזה, זוג פנסים שחרחר. אמנם, יש להם סורג קדמי מרגיז אבל שמעון הפחח הבטיח לנסר אותו וציפוי ניקל יבוצע בעתיד. גם המחיר (לאחר שהסברתי ששלח אותי "... איתני זאב ...", היה סביר והסתכם ב-51 ש"ח כולל מע"מ לפנס.

מראת צד מקורית 2cvבאותו המקום, טרחתי ושאלתי לגבי כיוון להשגת מראות ואחרי מספר סיבובים באזור רחוב המסגר - נשלחתי לרוחב שלמה (הוא סלמה, ביפו) ושם אצל "הרקולס גורביץ'" מצאתי מראת צד-שמאל מקורית של דה-שבו ... אמנם, מצבה רעוע משהו לא נלוותה אליה אחותה מצד-ימין. אבל, מי אני שאתלונן? אמנם פה העלות הייתה מעט גבוה יותר (רכשתי עוד כמה אביזרים ולכן אין יכולת לתמחר במדויק) - אבל רכשתי ויצאתי משם שמח וטוב לב.

חדשות טובות נוספות, הן העובדה שהיום מדדתי את מפתח מדף המצבר המקורי והוא מתאים למצבר שיש לי כיום והוזז לתושבת חיצונית שהתווספה על ידי אחד הבעלים הקודמים וחוסמת את פתחי מערכת החימום.

לבקשתי, שמעון הפחח יחדש את התושבת ויוסיף תמיכה קטנה מתחתיה וזאת כדי להבטיח שתעמוד במשקל העודף של מצבר 12V. כך, ארוויח שתי ציפורים במכה אחת - גם אחזיר מאפיין מקורי של הדה-שבו וגם אוכל לשחזר את מערכת החימום המקורית ... ידידי גל, שגם קפץ לבקר, העלה רעיון מקורי לחיזוק פנים הכנפיים ושמעון דווקא התלהב ונראה שנאמץ אותו בשיפוץ.

בנוסף ובדרכי, יצא וחלפתי על פני מוסך באזור המסגר ושם הציצה אלי 2cv צהובה ... אמנם לא הצבע החביב עלי - אבל היות ודרשה והיות וחפצתי, עצרתי לברר שמה וגורלה. מה שלא ממש עלה בידי והיות ובעל הבית לא היה באזור והנה תמונתה למזהים.

דה שבו צהובה במוסך